Nazwa usługi: Zawiadomienie o zbyciu pojazdu zarejestrowanego
   
Miejsce załatwienia sprawy:

Starostwo Powiatowe w Gnieźnie

ulica Papieża Jana Pawła II 9
62-200 Gniezno
tel. 61 424 07 41



   
Wymagane dokumenty:
  • Dokument, na podstawie którego nastąpiło zbycie pojazdu (np. umowa sprzedaży)
  • Dowód uiszczenia opłaty skarbowej , jeżeli złożono dokument stwierdzający udzielenie pełnomocnictwa

  • Dokument określający tożsamość:
    a) działającego osobiście właściciela dla osoby fizycznej, w tym również osoby prowadzącej jednoosobową działalność gospodarczą oraz osoby wchodzącej w skład spółki cywilnej,
    b) przedstawiciela.
  • W przypadku spółki cywilnej umowa spółki cywilnej.
  • Potwierdzenie aktualnego ubezpieczenia OC do wglądu.
  • W przypadku działania przez przedstawiciela pełnomocnictwo dla osoby załatwiającej sprawę - za wyjątkiem sytuacji, w których uprawnienie do reprezentacji jest uwidocznione w publicznie dostępnych rejestrach.

    W przypadku podmiotów, którym może przysługiwać własność i inne prawa rzeczowe, nie rejestrowanych w rejestrach dostępnych publicznie, przedstawienie do wglądu dokumentów potwierdzających uprawnienie do reprezentacji tego podmiotu.
   
Sposób załatwienia sprawy: Usługa umożliwia złożenie do wybranej Instytucji Publicznej zawiadomienia o zbyciu pojazdu zarejestrowanego
   
Kogo dotyczy: Właściciele pojazdów, którzy sprzedali pojazd
   
Opłaty:

Brak opłat


Brak

   
Czas załatwienia sprawy: Do 30 dni
   
Tryb odwoławczy: Nie dotyczy
   
Podstawa prawna:
   
Formularz elektroniczny: Zawiadomienie o zbyciu pojazdu zarejestrowanego
   
Uwagi: