Nazwa usługi: |
Zawiadomienie o zbyciu pojazdu zarejestrowanego |
|
|
Miejsce załatwienia sprawy: |
Starostwo Powiatowe w Gnieźnie
ulica Papieża Jana Pawła II 9/10 62-200 Gniezno tel. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem 61 424 07 09
|
|
|
Wymagane dokumenty: |
- Dokument, na podstawie którego nastąpiło zbycie pojazdu (np. umowa sprzedaży)
- Dowód uiszczenia opłaty skarbowej , jeżeli złożono dokument stwierdzający udzielenie pełnomocnictwa
- Dokument określający tożsamość:
a) działającego osobiście właściciela dla osoby fizycznej, w tym również osoby prowadzącej jednoosobową działalność gospodarczą oraz osoby wchodzącej w skład spółki cywilnej, b) przedstawiciela.
- W przypadku spółki cywilnej umowa spółki cywilnej.
- Potwierdzenie aktualnego ubezpieczenia OC do wglądu.
- W przypadku działania przez przedstawiciela pełnomocnictwo dla osoby załatwiającej sprawę - za wyjątkiem sytuacji, w których uprawnienie do reprezentacji jest uwidocznione w publicznie dostępnych rejestrach.
W przypadku podmiotów, którym może przysługiwać własność i inne prawa rzeczowe, nie rejestrowanych w rejestrach dostępnych publicznie, przedstawienie do wglądu dokumentów potwierdzających uprawnienie do reprezentacji tego podmiotu.
|
|
|
Sposób załatwienia sprawy: |
Usługa umożliwia złożenie do wybranej Instytucji Publicznej zawiadomienia o zbyciu pojazdu zarejestrowanego |
|
|
Kogo dotyczy: |
Właściciele pojazdów, którzy sprzedali pojazd |
|
|
Opłaty: |
Brak opłat
Brak
|
|
|
Czas załatwienia sprawy: |
Do 30 dni |
|
|
Tryb odwoławczy: |
Nie dotyczy |
|
|
Podstawa prawna: |
|
|
|
Formularz elektroniczny: |
Zawiadomienie o zbyciu pojazdu zarejestrowanego
|
|
|
Uwagi: |
|